Graphic Design Blogs - BlogCatalog Blog DirectoryJoin My Community at MyBloglog!Test your Internet connection speed at Speedtest.netArtsGet this blog as a slideshow! Free Page Rank Tool

Saturday, October 24, 2009

When Dream and Die Unite

When Dream and Die UniteI Hate Photoshop Not.

Photoshop is indeed something extraordinary. I called it and entered into one of the 7 wonders of the world. With this simple and easy software to use, anything can be realized.

But the underlying of my hatred in photoshop thing is the more people getting familiar with this sort of magic design software, the higher one's desire for change, ruffled or even make a damage into a photograph result.

Lotta friends asked me for this one, and I always say BIG NO to photoshop it, please learn first about the basic powerful origin it self, then you must be able to apply what you want. You bet!


Do you have any idea about these two big image resolution :



When Dream and Die Unite



When Dream and Die Unite


Not so here on Earth. As it explains, image manipulation has always been part of the photographic process.

Using these photo stocks, you can manipulate anything you want.. just like 2 big images up there and the big one below as well...








Or this?!?!?!




23 comments:

Heh..??
MIyabi bisa jadi kayak gitu..??
Xixixixixi...
Mulus bener editannya, kerennnn... :)

ada yg terlupakan kang...
edge utk jilbabnya kurang finishing touch...
suck!!! menyedihkan!!!

damn so cool....terima less ga??

kan dari sini juga bisa sekalian di sedot semuanya.. :p

namanya teknologi susah di bendung sih..jadinya yah gitu deh bisa buat yg baik tapi kadang byk juga yg gunain buat iseng hehe :)

salam sobat
wah siip banget,,hasilnya keren,,
orangnya cantik juga siihh,,,

pan saiia gag bahas si maria satu itu :(

Hello my friend Genial, thank you very much for the visit, good weekend with happiness and successes. Valter.

halo Gen :)
photoshop emang banyak manfaatnya..
salah satunya buat edit foto-foto narsis di FB..
hahaha

aku ga bisa pake photoshop nih, entar belajar ah...

iya ya dek mb heran bw rajin, link byk, tpi kok alexa makin drop y?
iya sih skrg bw nya tiap lusa tp masa drop gitu?

cantik perempuannya..

trus yan9 9ambar perempuan mlayan9 ba9uss kereen

*apa kabar 9en ?? hehe

wohh keren photo editingnya. ,.
tentu miyabi yg paling keren
miyabi gitu loh hahha
saya baru bisa vector, itu malah ga jelas hasilnya hahha

jaaaaaaaaahhhhhh gambarnya gede amat
ga muat di lappieku

wooooowwwwwww melongo......ajiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiibbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb... :-)
Maaf beribu maaf neh Bang Gen,, buwel gi males lagi, yang kemarin ntu postingan lama sekali......

mangstab, dikau emang MASTERnya ini neh....kereeennnnnn!

keren editannya... coba penampilan miyabi kyk gt.... cowok2 baik pada ngantriiiii :p

nuyabi pake jilbabnya mantap banget mas...
mulus sekali...
(editannya maksudnya, bukan miyabinya)

KEREN!!!!
memanipulasi foto bisa jadi kayak gitu...
emang beneran aku kudu belajar dari genial nih :D

itu gambarnya bagus cuman kok kebesaran disini jadi ngeliatnya bingung aq..... lah aq gak bisa potoshop niy......

etha mahhh cma bisa ngliadd pic nyahh ajje om, pic nyahhh mantabbb. kuk jd gitu yaa myabihhh nyahh.. ngga ngartii bhs, ingg nyahhh hahahahah..

Post a Comment

When you gotta go, you gotta go! Throw it all away HERE! Lmao!